Päätä särkee, särkeny melkein koko päivän. Tänään oli tosi tylsä päivä ja koulussaki on tylsää. Ja ne osaa neuloo palmikkoo, heti meni pielee! Tänä ne kaks "yhyy mä menetän ne" pojat, puhu mulle mesessä. tosi vähän kyllä. En oikee innokkaasti puhunu niille takas. Puhuin tänää pitkästä aikaa stadi frendin kanssa. Se yks outo tyyppi oli taas soitellu sille. Se on nyt kuulemma osastolla ja aiko karata sieltä sen mun frendin luo. Vaikka ne kaks ei oo puhunu eikä mitää pitkää aikaa, ei ne ees oo kavereita.

Nyt oon yksin täs keittiössä dataan ja katon pakoa. En oo kattonu pitkää aikaa pakoo. Ekan tuotantokauden katoin, mut nyt en oo kattonu tota uutta. paitsi nyt. 

Jeeij, keittiöö tuli neljä tyyppiä ja nyt ne alkaa laulaa singstaaria! :D tänään on kyl ihmeen monta tyyppiä sanonu mulle mesessä jotain, yleensä puhuuu vaa kaks. Tai sitten ei kukaan. =( yhyy. Mä meen ihan kohta kyllä nukkumaan. Ei huomenna muuten jaksa olla koulussa, vaikak onkii kiva aine mut tylsä opettaja ja tällee. Huomen vois mennä käymää iskälläkin. Huuuoh joo eipä muuta, heippa hei